Formula E minie desiatky miliónov eur na zviditeľnenie

foto: Audi Communications Motorsport / Michael Kunkel

Formula E je pripravená zvýšiť svoje marketingové aktivity, ktoré by mali viesť k veľkému impulzu smerom k zviditeľneniu. Pre e-racing365 to potvrdil šéf šampionátu Alejandro Agag.

Príjmy z predchádzajúcich dvoch sezón a financie od oficiálnych partnerov umožňujú investície k výraznejšiemu zviditeľneniu Formuly E. „V piatej sezóne uvidíte našu veľkú marketingovú aktivitu. Minieme na ňu desiatky miliónov eur. V budúcom ročníku budeme všade prítomní. Naša spoločnosť je na tom veľmi dobre a v istej chvíli budeme musieť prestať s príchodmi sponzorov, pretože už takmer nemáme miesto. Len nedávno sme potvrdili partnerstvo so saudskoarabskými aerolíniami a v budúcom ročníku predstavíme ďalšie dve veľké mená,“ nechal sa počuť Agag.

Ešte pred začiatkom oficiálnych predsezónnych testov vo Valencii oznámila Formula E partnerstvo so spoločnosťami Heineken a Bosch. „Musíme posunúť Formulu E na vyššiu úroveň, rozvíjať a zväčšiť našu fanúšikovskú základňu. Myslím si, že toto nové auto nám môže pomôcť pri získavaní nových fanúšikov. To je náš jasný cieľ.“

Pretlak partnerov sa prejavil ešte pred štartom piatej sezóny. Sériu opustili doterajší sponzori, medzi ktorými nechýbajú Qualcomm, Mumm či Visa.