NIO 333 predstavil lakovanie a potvrdil príchod Blomqvista

Tom Blomqvist
foto: NIO 333

Tím NIO 333 podpísal zmluvu s Tomom Blomqvistom, ktorý sa vracia do Formuly E vo farbách tretieho tímu. Britsko-čínsky tím predstavil aj lakovanie svojho monopostu.

Blomqvist, ktorý sa stal kolegom skúseného Olivera Turveyho, má s Formulou E skúsenosti. V sezóne 2017/2018 odjazdil šesť pretekov vo farbách Andretti, v predošlom ročníku sme ho vo farbách Jaguaru videli v posledných dvoch pretekoch sezóny v Berlíne. V britskom tíme nahradil Jamesa Calada, ktorý mal povinnosti vo vytrvalostných pretekoch.

Najlepším výsledkom Blomqvista vo Formule E bolo ôsme miesto v Marrákeši v roku 2018 ešte vo farbách Andretti. Teraz čaká na 26-ročného pilota nová výzva v NIO 333. „Som extrémne šťastný, že sa pripájam k tímu a už sa neviem dočkať štartu. Som veľmi vďačný za túto príležitosť a vieru, ktorú do mňa tím vkladá. Neviem sa dočkať, kedy sa mu budem môcť odplatiť úspechmi na trati.“

„Je fantastické, že som späť vo Formule E na plný úväzok, keďže táto séria nabrala počas uplynulých rokov na sile a ja som veľmi hrdý, že som súčasťou štartového poľa siedmej sezóny. Bolo skvelé spoznať tento tím a budovať si vzťahy. Sme veľmi motivovaní a som rád, že som súčasťou tejto pozitívnej atmosféry,“ doplnil skúsený pilot.

Tím NIO 333 túži po pravidelných bodoch. Kto bude Turveyho kolegom?

Blomqvist má za sebou testy po boku Turvyeho. Rodený Brit so švédskymi koreňmi tak dostal priestor pred minuloročnou dvojicou Daniel Abt – Ma Čching-Chua, ktorá sa vystriedala v aute NIO 333. Zdá sa tak, že Abt sa po minuloročnom konci v Audi minimálne na istý čas s Formulou E lúči.

„Tom sa vracia do Formuly E s veľkou dávkou skúseností, vrátane jeho posledných vytrvalostných pretekov v roku 2020. Teraz máme rýchlu a skúsenú jazdeckú dvojicu. S Oliverom spolupracujeme už šiestu sezónu a som presvedčený, že bude táto dvojica konečne úspešná,“ prezradil šéf tímu Christian Silk.

Tím okrem mena nového jazdca predstavil aj lakovanie pre siedmy ročník, prvý so štatútom majstrovstiev sveta pod hlavičkou FIA. Majiteľom tímu je Lisheng Racing, ktorý spoločne so spoločnosťou Integral Powertrain vyvinul pohonnú jednotku. Tá obsahuje zdieľané komponenty od tímu Dragon.

foto: NIO 333

Add a Comment

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *