garcia-full-lengthŠpanielsko - vlajkaDátum narodenia: 5. jún 1980
Miesto narodenia: Madrid, Španielsko
Bydlisko: Barcelona, Španielsko
Záujmy: hudba, fitnes

Antonio García je bývalým majstrom sveta v motokárach a trojnásobný šampión série 24-hodinových pretekov Le Mans. Po veľmi úspešnej motokárovej kariére vyhral Španiel aj domáci európsky šampionát a v roku 1998 presedlal na jednosedadlové vozidlá.

Po niekoľkých triumfov v jeho úvodnej sezóne vyhral García Svetovú sériu Nissanu. Podarilo sa mu to vďaka štyrom víťazstvám. V roku 2001 prestúpil do súťaže Formula 3000 a pred svojím príchodom do Svetovej série debutoval v sérii FIA GT. V tom čase si vyskúšal aj monopost F1 stajne Minardi počas testov.

V roku 2003 hájil García farby taliansko-španielskeho tímu BMW v sérii ETCC. Obsadil štyri pódiové priečky a v šampionáte finišoval na ôsmom mieste. Po celkovej siedmej pozícii v ETCC v roku 2004 prestúpil španielsky pretekár do súťaže WTCC, kde hájil v roku 2005 farby stajne BMW. Dosiahol tri pódiové umiestnenia a v celkovom hodnotení obsadil deviatu pozíciu.

V sezóne 2006 García debutoval v sérii 24-hodinových pretekov Le Mans v kategórii GT1. S tímom Aston Martin Racing sa tešil z víťazstva vo svojej triede a následne sa vybral do tímu Corvette Racing.

V ročníku 2009 vyhral García 24-hodinové preteky v Daytone a Sebringu vo svojej kategórii. Ďalšie víťazstvo v Le Mans prišlo v roku 2011 v triede GTE Pro a v sezóne 2013 zvíťazil v americkom šampionáte Le Mans Series GT.

Formula E

2014/2015 – NEXTEV TCR

Španielsky pilot sa v monoposte Formuly E predstavil iba raz, v Uruguaji, kde sa mu nepodarilo bodovať. Bez bodu tak v konečnom hodnotení obsadil 27. miesto.


Doterajšia kariéra v FE

sezónatímumiestnenie
2014/2015China Racing28. miesto *

* v sezóne odjazdil len dve podujatia


Štatistiky po sezóne 2014/2015

Počet ePrix: 2
Tituly: 0

Víťazstvá: 0
Pódiové umiestnenia: 0
Body: 0
Pole positions: 0
Najrýchlejšie kolá: 0
Debut v FE: Punta del Este 2014/2015
Prvé víťazstvo: 
Najlepšie umiestnenie: 28. miesto (2014/2015)

Zdroj: FIA